Pozycjonowanie Warszawa

Pozycjonowanie stron Warszawa

Posiadając stronę lub sklep internetowy, poprawa tamtejszego ruchu jest pierwszą rzeczą, jaką należy zrobić, jeśli liczymy na jakikolwiek sukces. Dzięki temu taka strona może się rozszerzać, gdyż oznacza to większą ilość klientów i możemy brać większe pieniądze za reklamę. Pozostaje tutaj pytanie, w jaki sposób zadbać o takie wyniki. Co działa na wysoką pozycję w wśród serwisów wyświetlających się w wynikach najpopularniejszej wyszukiwarki internetowej, czyli Google’u? Wbrew pozorom nie jest to ani wysokość wyświetleń, ani czas obecności na rynku ani nawet przywiązanie ze strony odwiedzających. O najwyższe miejsca w wynikach (tzw. topy) troszczy się przede wszystkim ekspert od pozycjonowania i jego działania SEO. Chcielibyście o coś spytać? Napiszcie do naszej agencji, a jak najszybciej odpowiemy:

Z jakiego względu wysokie miejsce w wyszukiwarce to tak ważna kwestia?

Ktoś może stwierdzić, że lepiej byłoby zainwestować w standardową reklamę i przebić się do świadomości Polaków na tyle, by sami wpisywali link naszej strony. Tak naprawdę to wygląda jednak tak, że kiedy czegoś potrzebujemy, przeważnie kierujemy się do wyszukiwarki, nawet mimo znajomości faktycznego adresu. Co więcej, zwykle z lenistwa nie sprawdzamy bardziej oddalonych rezultatów niż pierwsze kilka pozycji. Bez znaczenia, czy strona danego sklepu wygląda lepiej, jest bardziej responsywna czy oferuje bardziej atrakcyjne ceny – jeśli nie widnieje w topach, większość internautów jej po prostu nie dostrzeże.

Co wpływa na pozycję w Google’u? Do zaistnienia na czołowych miejscach wyników wyszukiwania powinno się przerobić serwis pod algorytmy Google’a, co w języku angielskim nazywane jest akronimem SEO (Search Engine Optimization). By to zrobić, niezbędna jest agencja pozycjonerów, która znanymi sobie działającymi sposobami zadba o należyte przygotowanie strony pod zdobywanie czołówek wyników. Jest to złożony i stosunkowo czasochłonny proces, lecz w rękach znającego się na rzeczy pozycjonera przynosi największe korzyści w zakresie bycia na pierwszych miejscach listy rezultatów wyszukiwania.

pozycjonowania Warszawa

Odpowiednie obeznanie jest najważniejsze.

Chcąc przyszykować stronę internetową do procesu pozycjonowania, agencja SEO przeprowadza najpierw kompleksowy audyt serwisu, by ustalić jego stan wyjściowy. Obejmuje to zbadanie takich aspektów, jak zamieszczone treści, podkategorie, grafiki czy prędkość wczytywania, ale również możliwe błędy w kodzie strony czy poprawność metaopisów. Dzięki temu można zasugerować zmiany do wprowadzenia, które poprawią efekty działań pozycjonera. Nieraz są to dość duże zmiany, jak chociażby nowy podział kategorii oferowanych towarów w sklepie internetowym, stąd też warto myśleć o agencji SEO już na etapie projektowania strony, aby później się takimi rzeczami nie martwić.

Potem wybieramy najistotniejsze słowa kluczowe, po wpisaniu których strona klienta miałaby się pokazywać w wyszukiwarce. Naturalnie im jest ich więcej, tym większa szansa, że trafimy w zapytanie Internauty, lecz trzeba się skupić przede wszystkim na tych najczęściej wyszukiwanych. W ramach przykładu dla lekarza weterynarii byłoby trzeba dobrać frazy typu “weterynarz”, “przychodnia weterynaryjna” oraz “szpital dla zwierząt”. Sytuacja wygląda inaczej, w przypadku gdy klient pragnie się skupić wyłącznie na pojedynczym mieście, w jakim działa. W takich okolicznościach mówimy o pozycjonowaniu o skali lokalnej, stąd, korzystając z naszej branży jako przykładu, zamiast zwykłych fraz “pozycjonowanie” czy “agencja SEO”, skupilibyśmy się raczej na frazach “pozycjonowanie Warszawa”, “agencja SEO Warszawa”, a nawet “pozycjonowanie stron Warszawa”. Jest to świetny sposób na zmniejszanie konkurencji (w końcu na rynku stanowiącym jedno miasto będzie mniej firm niż w w całym kraju) i trafienie do konkretnych odbiorców.

Podstawy optymalizacji stron.

Mając wybrane frazy i gotowy audyt, pozycjoner zaczyna zlecać odpowiednio skrojone treści, które pomogą stronie wejść na wyższe pozycje, czyli “zrobić topy”. Tego rodzaju teksty muszą spełniać specjalne wymagania, by dostosować się do algorytmów wyszukiwarki Google, ale też muszą być treściwe i skupiać uwagę czytelnika. Przecież pojawią się na stronie klienta i będą robiły za jej wizytówkę. Z tego też powodu tak ważne jest wyszukanie dobrych copywriterów, którzy zajmą się wszystkim naraz. Nasza firma posiada takie osoby i nie zlecamy pisania tekstów innym osobom, narażając klienta na ryzyko niedostatecznych merytorycznie artykułów.

Zamieszczenie na stronie napisanych w ten sposób tekstów nie wystarczy, to tylko część fundamentalnych działań pozycjonowania SEO. Pozostałą część stanowi linkowanie (z angielskiego “link building”), czyli różnorodne działania związane z optymalizacją poprzez linki odsyłające do strony klienta. Takie linkowanie to skomplikowany temat i wymaga uważnego pozyskiwania adresów, bo te źle dobrane mogą poważnie napsuć krwi. Rozróżniamy linki wewnętrzne, które funkcjonują w obrębie samej strony i odsyłają na podstrony, a także linki zewnętrzne, czyli inne domeny niż pozycjonowana strona, przykładowo blogi, treści sponsorowane na stronach informacyjnych, katalogi stron czy tego rodzaju miejsca. Jeśli linkowanie przeprowadzone jest poprawnie, strona klienta zyskuje od nich “siłę”, dzięki której wchodzi na jeszcze wyższe pozycje. Ma to jednak swoją cenę i dopiero po ustaleniu budżetu klienta da się zaplanować takie środki.

Inne metody dla pozycjonowania SEO.

Pisanie artykułów i linkowanie w rękach znającego się na rzeczy pozycjonera przynosi znaczące korzyści, ale jest to niestety wymagający czasu proces, zajmujący nawet do paru miesięcy. Są też przypadki wydłużające zdobycie czołówki wyników wyszukiwania – Google może nieoczekiwanie zmienić swoje algorytmy i wtedy trzeba szukać odmiennych sposobów. Nasza agencja bardzo szybko dostosowuje się do takich zmian, lecz wiele firm ma z tym kłopot. Nic więc dziwnego, że istnieją bardziej zniecierpliwieni właściciele stron, którzy nie chcą tyle czekać. Czy są dostępne jakiekolwiek inne rozwiązania? Naturalnie, że tak, jednak nie są tak efektywne, jak mogłoby się początkowo wydawać.

Najoczywistszym, ale też bardzo kosztownym wyjściem jest wykorzystanie kampanii Google Adwords, co obejmuje wykupienie sobie miejsca reklamowego w samej wyszukiwarce Google. Osoba pozycjonowana dobiera słowa kluczowe, na które strona ma być promowana i tak natychmiast pokazuje się ona na samej górze, nad organicznymi wynikami. Choć można przyznać, że brzmi to znakomicie, takie wyjście ma swoje wady. Przede wszystkim strona jest oznaczona jako reklama, a takim większość użytkowników Internetu zwyczajnie nie ufa, do tego odprowadzana jest niewielka opłata za każde kliknięcie w link z tej reklamy. Nieprzyjemne jest także to, że po zawieszeniu kampanii, strona klienta momentalnie znika z czołówki, podczas gdy zerwanie współpracy z agencją SEO przekłada się na dość powolny spadek z pierwszych miejsc.

Inną metodą może być wykorzystanie potęgi zasięgów, jaką dają media społecznościowe. Problem w tym, że media społecznościowe to bardzo niepewne miejsce do poprawiania ruchu, a najskuteczniejsze efekty mają viralowe posty – coś, czego nie można zaplanować. W przypadku popularnej tematyki pozycjonowanej strony istnieje jednak szansa wymiernego sukcesu przy używaniu wewnątrzfacebookowego promowania wpisów. W takim wypadku sytuację odpowiednio oceni pozycjoner i pomoże dokonać wyboru w kwestii pomocniczego pozycjonowania w tym stylu.

pozycjonowaniem strony Warszawa

Wystrzegajcie się niedoświadczonych agencji SEO!

Ustaliliśmy wcześniej, że odpowiednio wypozycjonowana strona jest podstawą sukcesu w w marketingu internetowym, ale błędem byłoby rozpoczęcie współpracy z pierwszą lepszą firmą pozycjonującą. W naszym kraju funkcjonuje ich wiele, lecz nieliczne mają realne wyniki. Należy wystrzegać się nieprofesjonalnych firm, które mogą potraktować stronę klienta jak królika doświadczalnego, testując na niej nowe pomysły. Takie metody mogą wręcz zaszkodzić stronie, czyniąc ją później nie do uratowania, czego skutkiem będzie tylko zmiana domeny na świeżą – a tego nikt by nie chciał. Nasza firma korzysta z własnoręcznie opracowanych metod, przy czym wszystkie eksperymenty przeprowadzamy na własnych serwisach testowych. Z tego powodu jesteśmy w stanie zaoferować jedynie sprawdzone metody.

Są też i tacy pozycjonerzy, którzy korzystają z nieprzewidywalności procesu SEO i zawierają umowy na dwanaście lub dwadzieścia cztery miesiące. W tym okresie nieczęsto dzielą się informacjami o postępach, brak wzrostów najczęściej próbując wyjaśnić nieprzewidywalnymi algorytmami Google’a. Związany umową klient marnuje tylko czas, z kolei za minimum wysiłku taka nieuczciwa firma dostaje comiesięczną sumę pieniędzy, ośmieszając ogólny wizerunek firm pozycjonujacych w oczach klientów. Do tego, kiedy klient poszukuje później uczciwej agencji, by rozpoczęła rzeczywiste pozycjonowanie i naprawiła ewentualne szkody, musi wziąć pod uwagę to, że będzie trzeba uprzątnąć pozostawiony przez poprzednią firmę bałagan, co zwykle nie jest takie łatwe.

Zaufaj profesjonalizmowi, zaufaj naszej agencji.

Wysokie miejsce w rezultatach wyszukiwania jest podstawową kwestią dla każdego właściciela strony internetowej i lekceważąc pozycjonowanie w zupełności, bezsensownie limitujemy zasięgi strony. Nasza firma dobiera stawki indywidualnie, stąd nawet nieduże przedsiębiorstwa lokalne stawiające na Internet mogą rozważyć SEO, gdyż zwiększenie dochodów będzie nieporównywalnie większe niż pieniądze wydane na agencję pozycjonujacą. Wierzymy w indywidualne podejście i możemy się pochwalić wieloletnim doświadczeniem. Warto też odnotować, że staramy się utrzymywać w miarę stały kontakt z klientem, informując o wzrostach i będąc otwartym na planowane zmiany w serwisie. Jeśli przykładowo klient postanowi dodać nową kategorię towarów w swoim sklepie lub umieścić nową filię w kolejnym mieście – takimi kwestiami zajmiemy się już na starcie, żeby możliwie jak najbardziej skutecznie zająć się tym pod kątem optymalizacji SEO.

Ciężko przecenić efekty, jakie niesie za sobą optymalizacja SEO stron. Nasza firma posiada nie tylko umiejętnych pozycjonerów, ale także pisarzy treści charakteryzujących się lekkością języka, którzy nie mają kłopotów z opanowaniu podstaw tematyki sklepu klienta i stworzeniem porządnych treści. Wiemy, że taka synergia nie tylko jest przepisem na to, by zdobyć pierwsze miejsca w Google’u, lecz również przełoży się na wzbogacenie strony ciekawymi treściami. Dlatego też mamy pewność co do najwyższej jakości świadczonych usług, czego wyraz stanowią nasi zadowoleni klienci.

Pozycjonowanie stron internetowych Warszawa